Bebeğim 2 ay 17 günlük oldu doktor gaz sab simplex damla vermişti 1 ay sonucunda bırakın probiyotik e başlayalım dedi ama gaz damlasına 20 gün sonra tekrar başladık çünkü bebişim sürekli ıkınıyor ağlama atakları çok azalsa da Büyümeye başladığı için bişeyleri daha bi anlıyor uykusuz kaldığı için Huysuzlaşıyor zeytinyağ ile gaz masajı yapıyorum hep arada öyle çıkarmayı başarıyorum ayaklarına kimyon yağı ile masaj yapıyorum her gün kimyon anason çayı içiyorum yanında olduğum zamanlarda yüz üstü yatınca rahatlıyor sizin iyi gelen önerileriniz var mı bebeğimin gülücükleri görünce böyle kıvranıp ağlaması çok üzüyor beni