zeynakiz bebekten bebeğe değişir elbette ama benim oğlumda biraz fark etti ilk bir ay altını değiştirirken o kadar ağlardı ki bezsizken kucağıma almak zorunda kalırdım sakinleştirmek için, sırtı yere gelsin istemezdi, uyku süresi çok kısaydı geceler çok kalkıyor emmek için. Ancak şu an 80 günlük ve huyları değişmeye başladı diyebilirim uykusu biraz düzene girdi, sırtüstü yatıp gülücükler saçmaya başladı , ha ara ara huysuzlukları tabi devam ediyor daha çok küçük çünkü ama buna da şükür . İnşallah sizin bebeğiniz de öyle olur