Canım kızlar sezeryan olup ilk haftalarda meme reddi yaşayıp nelerle mücadele ettiniz memeye nasıl alıştırdınız ? Yoksa göğüs pompası alıp onunla mı devam ettiniz çook merak ediyorum tecrübelerinizi 🙏🏻( daha 25 günlük bebeğim oldukça bir sürü şey denedik günde bir defa olmak suretiyle tutuyor memeyi sütümü sağıp veriyorum, yeni anne olduğum için sürekli araştırıyorum neler yapabilirim diye elle sağım yaptığım için sanki çok süremi alıyor gibi elektrikli göğüs pompası almalımıyım işime yararmı acaba ? Varmı tecrübe edinen 🙏🏻☺️