Kızlar iki konuda bilginize ihtiyacım var bebeğim 6 ay 10 günlük yaklaşık bir aydır dişleri çıkma durumundaydı 10 günde de iki dişi çıktı bu süreçte uyku sıfır akşam 9da yatıyor saat başı kalkıp emiyor diyorum ki gece emzirmesem mi ama bu sefer de ağrısı için emiyorsa diye cesaret edemiyorum üstelik saat başı kalkıp en geç 6da tamamen kalkıyor ve ben bitik durumdayım sizde de böyle olup ne zaman geçti lütfen söyleyin .. ikinci durum ise 4. Ayda sidefere başlamıştık, 5.5 aylıkken kabızlık ek gıdaya geçtik ve kan damlasını nutrigen olarak değiştirdik kabız olunca nutrigeni bıraktık kabızlık düzelir gibi oldu şimdi sidefer kullanıyorum yine kabız. Ama kan damlası yapsa ilk başta kullandığım da da yapmazmıydı bol su içiyor maflor kullanıyor ama yok kabızlık resmen çile haline geldi tecrübeleriniz neler bu konuda