Deletedmom_62 biz normalde bebelac kullaniyoruz bir de sma denemek istedim internetten bir siteden baktım 1000 grami 208 tl idi fiyati uygun geldi acaba dedim bir sorun olur mi güvenilir midir. sitenin adı evdeeczane
Yusaydef Deletedmom_62 valla ben her ikisinden de almıyorum e bebek, civilden alıyorum eczaneye göre daha uygun oluyor
Mom098 Deletedmom_62 canım ben getirden aldım. Kod geliyor ve uyguna geliyor. Hipp mamayı geçen 130a aldım
Bahar66 Deletedmom_62 Bende bebelac kullaniyorm bende A101 den alıyorum ama internet daha ucuz , e bebek veya civilin internet sitesine baktım da bi dahakine ordan alacam toplu
Mustafam-elifim Mom098 getirse varmı ben ordan hiç siparia vermedim acaba versemmi kapıda ödeme varmı acaba
Kaderlmc Deletedmom_62 yerel bir market var ilimiz de biz ordan alıyoruz mamaya pek interntten güvenemiyorum öyle şeyler duyuyoruz ki onun bile sahtesini yaparlar yani
ihtmozz Deletedmom_62 ben marketten alıyorum valla. Bulamazsam da ebebek babymall falan oralara bakıyorum. Eczaneler gereksiz pahalı satıyor.
bebetom08 Deletedmom_62 bebelac kullanıyoruz..normalde marketlerden alırdık ve çok zamlandı(400 gramı 90 tl) bianda sonra baktık e bebekte daha uygun (400 gram ı 70 tl)ordan almaya başladık derken birde yakınımızda eczane var orda çok daha uygun oraya başladık(800 gr 112 tl) idi..ama bu hafta 800 gram 135 tl yapmışlar ve markete göre(800 gram 180 tl) çok daha uygun Yanii biz eczaneden alıyoruz artık
Denizuqa Deletedmom_62 bebeklerinize en uygun ürünleri ebebek veya babymall uygulamasından sipariş verebilirsiniz piyasadan daha uygunlar ve daha güvenilir 👍🏼
Erdemalp Deletedmom_62 ya hepsi buradadan yada marketten aliyorum.eczanede ayni mamalar gereksiz pahali. Son kullanma tarihine ve paketin saglamligina bakiyorum bi sikinti yoksa aciyorum.
Mom098 Mustafam-elifim kapıda ödeme yok maalesef karttan oluyor. Getirde ber mama var bakın indirin bı. Bu sabah bir sürü şey aldım 250 ustune 50 lira kampanya verdi 200 tuttu
alonee Deletedmom_62 ben eczanede yoksa trenyol marketten veriyorum. Acelesi yoksa da sipariş veriyorum bikaç güne geliyor