Ozlemdursun16 ara vermeyin sakin. Blw ile mi gidiyorsunuz. Sayet oyleyse devam edin yiyecekleri sunmaya ve sizde onunla oturmaya ozen gosterin mutlaka illa yiyecek bi gun. Bnm kizimda 10.ayina kadar gunde findik tanesi kadar ancak tadiyordu. Sonra guzel yemeye başladı fakat yine dis geliyo sanirim yine bozuldu
Diyecegim siz stres oldukca yemeyecektir Bazen guzel yiyip yemedigi gunleri kapatabiliyor bebekler. Ayina gore kilosunda sikinti yoksa sikinti yok.