Oğlum 11 aylık 2 hafta sonra 1 yaşına giricek 5 gündür rotavirüs ile savaşıyoruz kusma ateş yok ishal az da olsa devam ediyor ama bebeğim kucagımdan asla inmek istemiyor normalde kucak sevmezdi gecesi gündüzüne karıstı galiba gündüz cok uyuyor gece uyumuyor sizinde böyle olmusmuydu gecici bir dönem mi bu yani bana sanki hep böyle devam edecekmiş gibi geliyor 🙁