Erdemalp hiç yaptırmayın o zaman. Başka çocuk yoksa nerden gelecek kızamık. Biz de sizin gibiyiz , başka çocuk yok. Gurbetteyiz. doktorumuz da bildiği için yaptırma gerek yok. Göçmenler çoğaldığı için okullarda salgın var o yüzden bakanlık koydu bu ara aşıyı. Durduk yere çocuğu üzmeyelim. Zaten 12. Ayda olacak aşısını gerek yok dedi 9. Ay için. Benim oğlum yumurta beyazını da yiyordu yani ona rağmen gerek yok dedi. Yaptırmayın bence de ebe bize de baskı yaptı. Doktorumuzun tavsiyesi ile yaptırmadık. 12. Ay gelince aşısını oldu. Çok şükür sorun da yaşamadık. Yaşamayız da inşallah.