Gamze96 merhabalar yeni gördüm mesajınızı😊 2 yaşında oğlum 2 doktora gittik biri çekim önerdi. Diğeri ne kadar ertelensin o kadar iyi dedi genel anestezi uygulanıyor diye erteledik. Hafif sallanıyor ama sıkıntı yaşamadık. Sararma mevcut maalesef fırçalıyoruz. Düzenli olarak ama şuanlık sıkıntımız yok yine bizi ısırıyor. Ben çok etkilendim ama