Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu 1 aydan sonra resmen kedi gibi saç dökmeye başladım. Saçımı tararken, elimi saçıma attığımda banyoda her yerde her şekilde saçlarım dökülüyor. Normal bir dökülme gibi değil çok çok fazla napcam bilmiyorum öneri bekliyorum. Kestirdim hiç bir faydası olmadı