zey136 Birazdan aşıya gideceğiz bazı arkadaşlarım öncesinde kalpol vermiş, öncesinde verilir mi arkadaşlar bilgisi olan var mı ?
shawty zey136 Vermeyin ben vermedim belki ateşi olmayacak belki huzursuzlanmayacak bilmeden yapmayın bunu bebeğinize her bebek farklıdır
Kadifemsii zey136 hatır vermeyin her çocuk aşının yan etkisini yaşamıyor 2 çocuğumda hiçbir aşıdan sonra ne ateş ne huzursuzluk yaşamadı belki birşey olmayacak
Neseee zey136 1. Ay aşısı çok ateş yapmayan bir aşı ağır değil vermeyin vermeniz gerekse ebe söyler aşıdan sonra
zeynakiz Bugün 1. Ay asimizi olduk hemsiremuz asılarak gelmeden önce ilaç vermeyin asinin etkinligini azaltıyor dedi ben vermedim ama aşıdan sonra gerekirse diye parol surup yazıldı
brmelekannsi zey136 aşının etkisi olmuyor sakın vermeyin aşı vurunmanın bir anlamı olmaz. Ve aşıdan hemen sonrada vermeyin bebeğinizib vücudunun aşının yan etkisini göstermesine izin verin. Ateşi olduğu zaman verin ateş düşürücü adı üstünde
Bayancorek zey136 vermeyin durduk yere neden vermeyi düşünüyorsunuz, hele bir olsun aşıyı. Ayrıca ilaç, şurup vs. kafanıza göre hareket etmeyin direk ya. Doktorunuz uygun gördüğü zaman verirsiniz ne derse.
Ummahan250820 zey136 canım 1 aylık aşı pek yan etki yapmıyor ama diğer aşılarda bile gitmeden calpol verme çünkü aşının etkisi olmuyormuş aşıdan sora huzursuzluk ateş yaparsa verirsin