Haticerdogan 4 ay 10 gublukken başladım 3 gün kuralı falan uymadim hiç almanyada yaşıyorum burdaki çocuk doktorum tıpta 3 gün kuralı diye bisi yok saçmalık dedi istediğin gibi ver dedi bana mantıklı geldi öyle uyguladım sebze hasladim verdim 2,3 kasik içine az zeyintyag koyup meyve blanderdan geçirdim verdim elma armut muz şeftali gibi böyle başladım kasik mamalar dan veriyorum 4,5 kasik pirinc unu veriyorum burda bebe bisküvisi var mamaya katılan onlardan iki günde bir mamasina katıyorum çalkalip veriyorum