Whatornot ya daha önce süt parasini aldım ama.yine yatmış anlamdm yalnisliklami oldu acaba. İki hafta önce gittim PTT ye birşey gorunmuyr dedi. E devlete girdim gösterdm oda size PTT den mesaj gelecek dedi gelmedi. Karışık biraz para gönderildi diyor ama PTT ye yatmamis