Ahh en çok pişman olduğum şeylerden biri, kurutma makinesini daha önce almamaktır. Resmen hayatımızı kolaylaştırdı. Herkese de tavsiye ederim, evdeki toz olayı minimuma indi, eskiden toz alırdım, 2 gün geçmeden her yer tozlanıverirdi. Şimdi daha uzun süre idare ediyor. Ayrıca çamaşırları silkele, ser, topla, katla derdi de bitti. Çamaşırları kurutma makinesinden çıkarırken katlaya katlaya sepete koyuyorum, bazılarına ütü bile gerekmiyor o zaman. Bir de havlular, bornozlar yumuşacık çıkıyor. Kurutma makinesini Herkese tavsiye ediyorum.