Kızlar selam. Kızım 2,5 yaşında geçen hfta çarşamba günü öylesine tuvalete otutturdum çiş ve kaka yaptı gaza gelip bezi çıkardık inanmıcaksınız ama ilk gece uyandırdım ve çişini yaptı sevinçten sabaha kadar uyuyamadık. Neyse ertesi gün ve sonraki günler rezil geçti sürekli çiş kaka asla söylemiyor oturmuyor oturunca hemen kalkıyor. Kaç gündür eşimle perişan olduk sinir stres hat safhada. Acaba hazır değildi biz mi çok zorluyoruz. İstemeden bi kaç kere bağırdık sonra çok pişman olduk ama sinirlerimiz bozuldu. Bugün 6. Gün ve hala tık yok. az önce yine 2 kere altına işediği için canıma tak etti ve bez bağladım. İyi mi yaptım kötü mü bilmiyorum bi kaç ay sonra tekrar deneyeyim diyorum? Fikirleriniz nedir. Sizce pes mi edeyim yoksa devam mı