Yesilim23 Kızlar dün ateşi 38di doktora gittik fitil verdi ateşi düştü tekrar çıktı arasıra Calpol veriyorum ama oğlumun pek keyfi yok çok üzülüyorum bu arada oğlum üç aylık sizler bu gibi durumda ne yaptınız ateşi çıktığında
AseLBebek26 Yesilim23 eklem yerlerine başına ılık suda bez ıslatıp koyabilirsiniz bizde fitil, antibiyotik ve bezlerle atlattık boğazı kızarmıştı da