4 aylık bebeğim var arkadaşlar erkek bebek ağlama krizlerine giriyor resmen 1 haftadır böyle delircem karnı tok altı temiz ilgilenme desen var oyuncaklarıyla da oynamıyor durmuyor hiç bir şekilde napıcamı bilmiyorum artık ne yapsam olmuyor olmuyor eşimle bile kavga eder oldum psikolojim bozuldu çocuktan şimdi de kendimi sokağa atıcam biraz hava almaya ihtiyaçım var allahım bu süreçte geçici diyorum ama geçmiyor 4 aydır çocuk hiç susmaz mı ya yoruldum artık tek başıma bakıyorum kimsem yok eşim çalışıyor çok zor