Hanımlar oğlum yarın sünnet olacak inşallah 12ay 8 günlük tekrar gebeyim daha fazla büyümeden yaptırmak istedik devlet hastanesinde 1 yaşından önce yapmıyorlarmıs bizde 1 yaşı bekledik genel anestezi verilecekmiş içime pek sinmedi korktum açıkçası genel anestezi ile bebeğini sünnet yaptıran anneler tecrübelerini benimle paylaşırsa çok sevinirim bi de hastaneye çantama neler koymalıyım doktor gün içinde çıkarıyoruz akşama çıkarsınız dedi ama lazım mutlaka yanına al dediğiniz şeyler var mı şimdiden teşekkür ederim