Pilea ya biz o doktora bir kere gittik kendi doktorumuz izinliydi Dişleri çıkmak üzere ,en geç 2 haftaya cikar hatta o kadar bile sürmez dedi. 3 hafta sonra kendi doktorumuza gitmiştik Mehmet beye gittik böyle boyle söyledi dedim sadece gülerek tepki verdi bu dişler için mi öyle söyledi dedi . Ve o disler 4 ay sonra çıktı . 🤓
O günden sonra bı onyargim oluştu. Birdaha gitmedim. Medicana da 4 doktora gittim. Hiç memnun kalmadım. Yine kendi doktorumun izinli olduğu bı gün medicanaya gittim. Bır ton test yapild. Kendi doktorums gittiğimizde 6 aylık bebeğe bu kadar test yapılmasının anlamı yok diyip baya icerlemisti bu durumu . Tamamen para odaklı Çok kalabalik randevu almamıza ragmen çok bekletiyor 😵💫 öyle işte size neden yazdım bu şikayetlerimi bilmiyorum kusuruma bakmayın🤣🤣🤣