Haticemustafa34
Benim bebeğim hiç emmedi, bende zorlamadım çünkü öğürüyordu. Uzmanlara göre doğru bırakma zamanıda 4-6 ay arası. Siz 2 aylık olmuşsunuz mantıken 2 ay sonra bırakacaksanız neden başlatmak istiyorsunuz? Biz 4,5 aylık olduk hiç bi eksikliğini hissetmedim hatta emzik masrafı üstünede bırakma derdim olmayacak diye seviniyorum