Annevebebek34 Bugün doktorumuz Aptamil programın a.s alerjik raporlu mamaya başladı rapor yazmasına rağmen bir kısmını ödememiz gerekiyormuş sizler ne kadar ödeme yapıyorsunuz raporlu mamaya
ber-11 Annevebebek34 bize rapor bile yazmadılar hepsini ödedik ve aptamil kullandık bebekten bebeğe değişir ama acayipsin gaz yaptı bilginiz olsun. Başka alerji maması kullanıyorum çok iyi geldi.
Annevebebek34 Seval1445 bizimde raporumuz onaylandı doktor 10 kutu yazmış ama sigorta bir tanesini ödüyormuş böyle durumla karşılaştınız mı
Annevebebek34 ber-11 bende bir kutu aptamili kendim aldım bizde çok gaz yapmadı bebekten bebeğe değişiyor sanırım
Aksmom lux33 anne sütü alıyor zaten bunu ek olarak yazdı doktorumuz ama içmiyor tadından dolayı 🤦🏼♀️
Mrvmryy Bizde bebelacın alerji mamasını kullanıyoruz ödeme falan yapmıyoruz aptamil kullanan arkadaşlarım da var onlarda ödeme yapmıyor