Semakaya5858 Kızımın baş çevresi olması gerektiğinden küçük aklıma takıldı neden böyle diye kilosu da bir alıyor bir veriyor şuan 8500 civarı boyu iyi 75 cm baş çevresine takıldım ama ne yapmalıyım
tektanem Semakaya5858 kızınınz minyon tipli olablir belki ondan kaynaklıdır çünkü kilo ve boyufa ayına göre biraz küçük geldi ama bence minyon siz ve eşinizin boyları nasıl acaba
yasacmalamalo Semakaya5858 bizim baş cevremiz kaçtı hatırlamıyorum ama 15 aylığız 14 aylıkken 8 kiloydk biz de minyonz
Semakaya5858 tektanem evet minyon kızım ama benim boyum 165 eşimde 180 falan kızımda boy olarak normal ama baş çevresi düşük çıktı benimde başım küçük gibi biraz ondan mı acaba
Poncikbirii Semakaya5858 bingildagi kapanmış küçük vs dediler mi ? Bize de dr bıngıldak küçük dedi her ay düzenli büyürse sikinti yok dedi . Bıngıldak küçüklüğü erken kapanması basın kenarında suturlar mi ne varmış onlar iste beynin ve kafa tasının büyümesini engelliyormus erken kapanınca küçük falan olunca
tektanem Semakaya5858 ya şöyle söylim bebeğinizin boyu kilosuna göre normal bu ayda baş çevresi ne kadar olur tam bilmiyorum ama dediğim gbi minyon bi kız çocupuysa normaldir anormallik olsa doktorunuz zaten bunu size söylerdi die düşünüyorum ama kafanıza takıldıysa sağlık ocağınızda takipli olduğu hemşiresi falan varsa sorabilirsiniz içinizin rahat etmesi açısından