Whatornot ya çok güzel emiyordu sonra sürekli ağlamaya ve kaka yapmamaya başladı en fazla 10dk uyuyup uğunarak ağlamaya başladı emdiği için ben de doyuyor sandım tabii sonra ağlamasına dayanamayıp hastaneyle görüştüm meğersem sütüm doyurmuyormuş emiyor ama doymuyormuş :( mamayla desteklemeye başladık şimdi çok şükür o ağlaması yok güzel çiş yapıyor uyuyor da… Ama 3 gün oldu kakasını yapmadı. Yani hemşire hanım bizim için önemli olan çişini yapması demişti ama 3 gün oldu yapmayınca bi size sormak istedim