Winnithepooh Bircicekannesiii deterjanla alakalı sanırım benimde byezyalr grilesti ve renklilerde bazı lekeler çıkmıyor 🤦🏼♀️
Bircicekannesiii Profilo bundan çamaşır makinesi olan var mı ya toz deterjanı şu bu hepsi tamam ama mesela yastığa geçmiş gözümün rimel lekesi bile mi çıkmaz beyazlar tam beyaz değil siyahlar desen öyle neden acaba
Bircicekannesiii 1 yıldır evliyim bir yıldır kullanıyorum son çıkan diye itelediler galiba deterjan gözü de zaten acayip biz sıvı deterjanı koyuyoruz kendi çamaşırın çokluğuna göre ayarlayıp yıkıyormuş galiba
ahannelik Bircicekannesiii bende 40 derecede yıkadıgımda lekeler gecmezdi hep neden gecmiyo diye dusunup dururdum ne zaman 60 derece bin devire ayarladm lekeler cıktı 🙄
Senemasilberen Bircicekannesiii sıcaklık 60 sıkmayı 600 yada 800′e getiriyorum koyu açık çocuk kıyafeti çarşaf havlu ne varsa bu derece de yıkıyorum ne çekiyor ne de leke kalıyor deneyin isterseniz
ahannelik Bircicekannesiii benim programım pamuklu bi sorun yasamadım ddgm gibi 40 derece galiba lekelere etki etmiyo
Bircicekannesiii Senemasilberen Canım ben çamaşır çok az olunca az programa ayarlıyorum mesela gidip de 2 buçuk saatliğe değil 1 saatliğe
Senemasilberen Bircicekannesiii bende öyle hep böyle yıkadım 58 dk’lık programa ayarlıyorum yıkıyorum