Sryilknr kesinlikle. Hava aldırmadığı için çok zararlı. Ben kullanırdım, mantar olduğumdan beri hiç kullanmadım, şu an bile arada kullansam kaşıntı yapar. Eğer çok rahatsızsanız günlük pede alışkınsanız onun yerine gazlı bez kullanabilirsiniz. Ama çok yayılmadan doktora görünmenizde fayda var, belki emzirirken kullanılan ilaçlar vardır.