Geçen sene petekleri temizletmek için kombici çağırdık. Benim eşim siZin gibi peteklerin bir kısmını kapatınca faturaya yansıyacağını düşünüyor ben ise kombiden ne kadar derece yükselirse o kadar fazla gelir diye düşünüyorum, sorduk kombiciye benim tahmin ettiğim gibiymiş. Yani mutfak peteğini kapatmanız bir etki etmez faturada hem muhakkak mutfak kapısı gün içinde açılıp kapanacak altından üstünden kapalıyken bile ısıyı düşürecek