Çok merak ediyorum sizin bebekleriniz nasıl sizde yazarmısınız. Benim bebeğimde uyku denilen bişey yok normalde yeni doğanlar günün çogunu uyumazmı benimki uykuya daldığı gibi yarım saat sonra kalkıo bazen emerken hırslanıo meme agzında olduğu halde çığlık çığlığa bagırıo ve şu iki gündür ara ara hep böyle. Sizde durumlar ne acaba normal şeylermi bunlar.