Ysglsm bu bebekten bebeğe değişiyor, oğlum sagılmıs buzluk sütlerini hiç sevmedi alışamadı bir türlü.Hiçbir yere bırakamıyorum o yüzden. Bebeğin kilosu vs. de önemli.6-7,5 ay arası ek gıda tadımlar oluyor öğün gibi degil. 7,5-9. ay arası miktar artsa da max 2 öğün oluyor. Eger bebeğinizin dr u varsa en iyi cevabı onun vereceğini düsünüyorum. Önceden sağım yapmakla iyi düşünmüşsünüz, Allah kolaylık versin.