Oguzhan Merhaba 3aykik bebeğim var 40ciktikdan1 hafta sonra adet oldum 9agustosta normalde de hep 1hafta geç olurdum ama adet belirtilerm olurdu şimdi yok bebekle küçük olunca acaba diye soru işareti oldu aklımda düzensizlik normal mi 2.bebegi şuan düşünemiyorum çünkü😑
Gulsen Oguzhan emzirdigin icin duzensiz gelebilirmis canim ben gelmesi icin kekik cayı ıcıyordum gunde 2 bardak
EslemYavuzhan Benim kanamam 40 değil 58 fün sürdü emzirmediğim için hemen iki hafta sonra adet ooldum bidaki adetim 20 gün gecikme ile geldi ve başta cook yoğun olmak üzere tam 26 gün sürdü bitti deeken bugün tam 10 gün sonra yine lekeleme kanamam geldi doktoruma danıştım hormonlar yerine oturana kadar böyle bir sene süre bilir dedi bazıları ya hiç ve az oluyor bazılarıda yoğun yaşıyor korunmaya dıkkat et dedi