Herkese merhaba spiraili taktıralı 1 yıl oldu. Ama bu ay adetim 3 gün gecikti kaymamıştır çünkü ip elime geliyor. Bide eşimde konuyor bu ay çok eminim hiç bişe olmadığına ama neden gecikti 3 aydır hep gün öne attı. Kafayı yicem hadi hamile oldum diyelim nasıl oluyor aklım almıyor hala. Böyle olan var mı acaba