Themom90 Merhaba, 3 aylıkken menenjit aşısı yaptırdık ve 2 hafta geçmesine rağmen ufak bir beze gibi bişey oluştu. Aşı dağılmıyor. Başına gelen var mı? Ne yaptınız?
Cemre_-53 Themom90 bizim iki ay geçmedi sonra geçti oraya buz koyun ve masaj yapın gidiyor biraz uzun sürüyor ama kayboluyor sonradan
minikkusuuummm- Themom90 benim kızımında 1 aydan fazla olup geçmemişti. Menenjitte şişlik en büyük yan etkilerden. Merak etmeyin geciyor sonrasında
Themom90 Marshmallow1 diğer aşısına kadar şişi geçmişti. Siz ne zaman aşı oldunuz? Doktorum hiç müdahale etmememi söyledi kendiliğinden iniyor