birannebirmelek Yamanikomm bende düşünüyorum almayı şimdilik sadece düşünüyorum 😄 diğer modellere göre fiyatı yüksek geliyor ama olmuşken de iyisi olsun geniş olsun diyorum 😃
Tugce2391 Ya hanımlar bence talep çok ama com fazla geçen vatan da bir bayan Alinmayan tüm elektronik eşyalar yeni yılda dhaa bir alinmaz hale gelecek dedi Allah’ım sonumuzu hayırlar ile ihsan etsin
Yamanikomm Tugce2391 valla ben size katılıyorum aldığımız yanımıza kar kalıcak gibi bişi olucak 3 tane elektronik almak istiyorum bakalım nasıl olcak