2prnses1prens isilay83 ben kızımda boyatmıştm sorun olmaz ama o kadar saat kim bakacak yannda olsa emzirme etme sıkıntı 44 günlük benm bebeğimde bende bekliyorum biraz daha geçsin diye 4 5 aylık olsun anca 🥺
Papatyamsi isilay83 canm bende boyattim ama oğlum 1 yaşındayken boyattim şuan 1 bucuk yaşında bir sorun yaşamadım yani
sihirbakani isilay83 ben boyadım bir hafta önce.oğlumun kırkı yeni çıkacak.Birden bir değişiklik istedi kafam bir atti evde kendim boyadım ilk defa da kendim yaptım.Bir zararı dokunmadı görünürde