Annemkuzum12 evet iyi geliyor geniz akintisi inince grip olunuyor onu icirince akinti duruyor.bizde bunu en son ki gripte ogrendik doktorumuz verdirmisti cocugum cok da rahat etmisti 3 gune toparladi surekli serum fizyolojylede temizledim onuda verdim sabh aksam kilo basi 1 damla biliyosunuz.agri kesicisinide verdim cok bubaldgnda.hatta sonrasinda tekrr olacak gbu oldu ozmn verdim olmadi.