Herkese merhaba
Bebeğim 6 aylık yaklaşık iki haftadır gittikçe artan öksürüğü var doktora götürdük ama pek bi şey söylemedi antibiyotik verdi artarsa kullanın diye ama küçük olduğu için kullanmak istemedim odasını havalandırıyorum sürekli buhar makinesi de aldım burnunu da sürekli temizliyorum ama balgamı var herhalde atamıyor ne yapabilirim balgam atması ve öksürüğün geçmesi için yardımcı olursanız çok sevinirim