Hanımlar merhabalar umarım iyisinizdir gününüz güzel geçiyordur kızımın 22 Ekim doğum günü var 1 yaşına giriyoruz fakat hala gece acıkıyor mama ile beslenen bir bebek sizlerde boylemisiniz yada nasıl gece mamayı kesebiliriz sadece açlık için uyanıyor mama yedikten sonra tekrar uyuyor bunun önüne nasıl geçeceğiz ?