Geçen gece kızım bı anda kusmaya başladı götürdük hastaneye iğne yaptılar idrar tahlili yaptılar idrar temiz çıktı sonraki gün kusma bitti hafif ishal vardı oda geçti ama kızım karnım agriyo diyo zaten zar zor yemek yerdi şimdi hiç yemiyor zaten çok zayıf temelli eriyor yawrum üstüne bide üst azilar çıkıyor napicam bilemiyorum çok evhamlı bı insanım icim içimi yiyiyor