Bende 33 de dogum yaptım sıralıyor ama yürüme yok hala 15 aylık düzeltilmiş 13 oluyor doktorlar daha iyi bilir ama benim bebeğim hep düzeltilmiş olarak yaptı emekleme sıralama.bi yürümemiz kaldı allahın izniyle oda olur inşallah.erken dogum yaptıgımız için ona baglıyoruz herşeyi biz psikolojik olarak canım ama tabikş öyle degil sadece bizim psikolojimiz bu