Ceren55
Biz 1 ay kontrolün de Doktorumuzun tavsiyesi ile başlamıstım(Göz takibini net gördüğümüz de)
Önce ona hafıza kartları aldım ama sadece siyah beyaz olandan.
Sonra kordon kitap aldım. (Net kitap Şirin tavşan, şirin köpek serisi)
Ben yanına yatıp okudum, bazen kendimden katım.
Derken 3 ay sonra kitaplarını tanıdığını ve sürekli okuduğu için daha da heyecanlı dinlediğini fark ettim.
Yenilerini ekledim derken 21 aylık ve ben ona 2 yaş üstür hikaye kitaplarını oluyoruz sıkılmadan.
Bir yere gittiğimiz de kesinlikle ilk aldığı şey kitap ve bir minik araba.
Ben az oyuncak bol kitap mantığındayım.
Ama çok dikkatli ilerledim sokulmaması için. Kitap listesi oluşturdum önce okudum sonra uygun olanları ayına göre ayırdım, bir kitabı her gün belli aralıklarla okudum.
1 kitabı sadece 2 hafta okudum sonra ek yanına kitap ekledim onu da 2 hafta okudum derken ekleye ekleye ilerlettik.
Bütün hikaye kitaplarının konularını bilir isimleri dahil. Ben babası ya da bize gelen biri hadi fırfırlı getir okuyalım dediğinde gidip bulur getirir.
Ben en büyük şansım (Eşim işbank çalışanı ve kulede çalısıyordu sadece kendi yayınlarını satan kitapçı vardı ve çalışan indirimi ile aldım)
Net yayınları be yapıkredi çok güzel.
Öneri isterseniz yazabilirim.