Dunyams Bugün aşı olduk kızım huysuzlastı emmek istiyor hep kucağımdan inmek istemiyor bizde durum böyle sizde aşıdan sonra neler oldu
Merveeofs Benimki şükür rahat geçmişti ne huysuzluk ne ağrı geldik eve süt verdim yattı bütün gün 😊 Gününü ona ayır ancak annesiyle rahatlar kuzucuk