Merhaba sevgili anneler , kızım 22 aylık Aralıkda 2 yaşına girecek. Gelişimi konuşması çok güzel. Hatta öyleki kelimeleri geçtim cümle kurabiliyor 🧿 ama doğduğu günden beri kilo alımı ve beslenme konusu tam bir fiyasko bizim için. Anne sütü aldığı dönemde bile sallanarak emzirirdim asla kendi istemezdi. Mama takviyesine basladık onuda asla istemedi zorla kaşıkla vs içirdik. Ek gıda yine aynı. Eline birşey alıp asla kemirmedi bende maalesef karışım ve püre yaptım yada yemekleri blender yapıp verdim. Doktorların bir kısmı yesinde nasılsa alışır fikrindeydi bir kısmıda alışması lazım modunda… evet bende hep alıştırmaya calıstım ama zaten zayıf bir bebekti diğer türlü hiç yemiyordu ve iyice zayıf kalıyordu. O yüzden bu güne kadar bu şekilde geldik ama artık katı beslenmeye alışsın istiyorum şuan 22 aylık 12 kilo bu kiloyada zorla geldi inanın. O yüzden şimdi yine katı gıda da zayıflamasından korkuyorum. Fikirlerinize ihtiyacım var 🙏