Hızlı bir sorum olacak, doktorum dönüş yapmadı. Kızım hasta, 6.ay aşısının zamanı geldi de geçiyor. Tam 6 aylıkken önce menenjit olduğu için yapmadı sağlık ocağı hemşiresi. bugüne yeniden tarihlendirme yapmıştık ama şimdi de çok hasta. Hastayken aşı yapıyorlar mı? Tecrübesi olan annelerin dönüşünü rica ediyorum.