Demura Merhaba, benim oğlum 9,5 aylık oldu, emeklemeye başladı. Hareket arttıkça birlikte oyun oynayamaz olduk pek. Kitap okuyoruz, renkli kuleler ve halkalarla vs oynuyoruz biraz. Siz neler yapıyorsunuz bebeklerinizle?
Kimeneayol Demura biz de 9 aylığız bebeğim kesinlikle oturup oyun oynamıyor oyuncaklarını hep ağızıa alıyor. Kitap okuyorum bazen sıkılıyor yani hemen sıkılan bir çocuk odaklanmıyor bir şeye normal mi acaba 😬Emekleme yok daha sürünüyoruz
161525 Demura 8.ayda emeklemeye 9 buçukta yürümeye başladı 10 ay 4 günlük su an asla oyun oynayamıyorum kendi kendine takılıyor 😂
Demura Kimeneayol normal normal yani zaten dikkatlerini bir şeye uzun süreli veremezler henüz ama sanki hiçbir şey yapamıyorum gibi hissedip üzülmeye başladım son günlerde. Bizimki de geçen hafta emeklemeye başladı denerken denerken 😅 emekleyince çok eğlenceli oluyor ama özgür takılmaya başladı 😅
Toprak-hira59 Kimeneayol aynı oglumu anlatmıssnz hic bir sekilde benle oynamaz hep kafasina gore takiliyor oyuncaklar hep agzinda kendi kendine tutunup kalkiyor bizde 9.ayda basladik emeklemeye suan 10.ayligiz kitap okuyım diyorum kacip gidiyor dinlemiyor bile bana hic bir sekilde odaklanmiyor 😒
Kimeneayol Toprak-hira59 tam hareketlenme zamanları sanırım böyle oluyor. Ben de özgür bırakıyorum artık keşfetsin 😊
Toprak-hira59 Kimeneayol aynen öyle aslında bi taraftanda iyi birsey bazı anneleri goruyorum ayni aylarda ve hic bir sekilde is yaptirmayip tum gun kucak isteyen bebisler. Benimkini bıraksam heryeri talan eder ama beni asla aramaz 😂
Toprak-hira59 Kimeneayol diyorum bazen acaba benle bağı mı kopuk ama herkese oyle sadece uykusu gelince gelip sırnasır bana
Prenses_annesiiiii Toprak-hira59 aynı beni anlatmşsın cnm🤦♀️ kucagmdan inmek istemiyor, yerde oturuyorum önümde duruyo kısa süreli . Bırakıp bi iş yapamıyorum 9.5 aylığız 😒
Toprak-hira59 Prenses_annesiiiii canları sağolsun da hic birsey yaptırmasınlar elbet büyüycekler o zmn da diziminizin dibinde dursunlar diye bakıcaz 😀