M987 İnanır mısınız ben de formül mamaya alıştırma çalışıyorum :( 14 aylık olmasına rağmen hala emmek istiyor süt kalmadı memeyi bırakması lazım doktor biberonla mamaya alışsın dedi içmiyor çok denedik. Ek gıdayla da çok barışık değiliz. İşte herkesin derdi ayrı gerçekten üzülmeyin hiç varsın mama içsin keşke bizimki de içse :)