Hanımlar iyi günler. Geçtiğimiz Şubat ayında lazere yazıldım kampanyadan yararlanmak için kapora gönderdim mesaj yolu ile dosya açıldı istediğiniz zaman başlayın dediler. O ara emziriyordum istemedim sonra memleket derken bu ay başlamak istiyorum dedim açılan dosya yok gelmeniz gerekirdi diye yan Çiziyorlar o zaman telefonum başkaydı bugün whatsappı sildim yükledim gelmemiş kartımı o telefona takıp silip yine yüklesem gelir mi konuşmalar?