Hanımlar selam , bebeğim 4.5 aylık doğduğundan beri pişik olmadı. Bepanthol baby kullanıyorum önlem amaçlı her bezinde az bir miktar sürerim kremden memnunuz. Yalnız geçen eczacım mustelanın içeriği daha temiz dedi.Fiyat olarak da daha uygunmuş. Siz hangisini kullanıyorsunuz tecrübeleri olan paylaşabilir mi lütfen 🙏