Arkadaşlar dün burnu tıkandı diye doktora götürdük orda açtılar doktor muayene etti akciğerler temiz dedi ateşini de ölçtü sadece burnu tıkanmış dedi. Eve geldik burnu yine de birazcık tıkalıydı sabah ölçtüm ateşi 37.9… ve doktor dün bize grip olmasın ateşi çıkmasın yoksa hastanede yatar damar yolu açılır dedi çok korkuyorum etrafımızda grip ya da hasta olan kimse de yoktu sizin başınıza geldi mi bebeğiniz hastanede mi kaldı:((