Annis12 6 aylık bebeğim var. Sezaryenla doğum yapmıştım ve şimdi tekrar hamileyim. Varsa benzer durum yaşayan tecrübesini paylaşabilir mi 😔😔 en çok da ikinci kez aynı yerden ameliyat korkutuyor beni
Elifcix Annis12 10 ayın içinde öğrendim gebe olduğumu. Hiç bir şey korkutmuyor vala ameliyat vs . Sadece ameliyat sonrası gelip parça kalmasin diye ikidebir karnıma bastirmalarindan korkuyorum .
kubr_pak Annis12 Benim kızım 17 aylık, oğlum 2 aylık, 15.5 ay var aralarında bende sezeryan oldum, ikinci evet biraz daha zor ama o kadar korkulacak kadar değil
Annis12 Elifcix bende bi kez gelip bastırdılar ve gerçekten çok zor bi durum. Allah yardımcımız olsun
Elifcix Annis12 keske 1 olsa en az 4 kere gitti geldiler canım çok yandı gerisi hiç önemli değil ameliyatta yukarıdaki lambaya yansıyan karnımın içini izledim 🤣 tek korkum o sadece
Annis12 Elifcix oowwww izlemek de kötü olmuş aman 🤦🏻♀️ 🥶 iz kalır mı göbeğim daha duruyor kaç katı olarak kalacak tekrar. Yani düşüne düşüne çıldırcam 😑
Elifcix Annis12 benim keloid oldu . 2. Doğumda temizleyecekler şimdi canım iz illa kalıyor ama en azından sağlıklı bir dikiş olsun . İzlemek beni etkilemedi korkmam asla öyle şeylerden canımda sıkıdir ama o bastirmalari çok başka bir şeydi olum gibi hani bir kere olsa neyse