Fenty isteyebilir ama bu artık çok fazla bi boyuta geçti babası işten geldiğinde yorgun oluyor kıyamet koparıyor beni hiç bi şekilde kabul etmiyo sürekli babasının kucağında olmak istiyo o da dinlenmek istiyo doğal olarak böyle bi süreci yaşayan var mı diye merak ediyorum bi de bu durum beni de rahatsız etmeye başladı üzülüyorum bebeğim öyle yapınca kötü hissediyorum