Esra1669 biz o dönemi atlattık güzel kardeşim ama hakikaten zordu.meme reddi vardı.battaniyede hafif sallayarak,beyaz gürültü açarak sakinleştirir emzirirdim.bazen de ayakta emziriyodum.ama o dönem gazı biraz daha azalmıştı.birde 4.5 aylıkken sünnet oldu biraz onun da zorluğunu çektik ancak hiç uyumayan bebeğim artık 2 saat olmasa da uyumaya başladı.dis sancıları oldu.o zaman da zeytinyağı na karanfil yağı damlatip buzdolabına koyup onu hep sürdüm. Yeşil soğan pırasa verdim.bol bol emzirdim.kendim de sarımsak yedim .bağışıklığı güçlendirince diş cikarmak da biraz daha rahat oluyo